Gadis Simple

Sakit Hati Dengan Orang Tue
Saturday, December 22, 2012 . 0 word(s) .

Assalamualaikum semua . kali nie entry aku xmau merapu panjang2 . kita terus ke tajuk atas tu ja . woi sakit hati dari semalam lagi kat budak tu . call tak angkat , mesej tak reply . memang untunglah kan dok tunggu dia balas mesej mcam tunggoi kayu . erghh , aku suruh dia mai ambik duit sbb aku mintak tolong dia beli buku sekolah kat aku sbb aku nak pi holiday . tapi aku call pon tak angkat , mesej pon tak balas . geram gila kot . mcam mana aku nak suruh dia mai ambik duit . hm aku pon dah taktau nak buat mcam mana lagi . call beratus kali pon tak angkat mau buleh tidoq . malam nie nak pi man badminton pulak . tak layan lagi aku harinie . rasa macam nak qeyau ja . hm2 , dah lah taknak cita panjang2 . sakit hati :(


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post